SHIFT VERANTWOORDELIJKE BINNEN TEAM
FRONT-OFFICE, HORECA, HOUSEKEEPING
Een eerste aanspreekpunt zijn voor gasten, telefonische boekingen aannemen, mails beantwoorden, mensen ontvangen. Gasten van ONS BUITEN ervaren de ruimte om zelf invulling te geven aan hun verblijf. Een gastvrije, maar neutrale en natuurlijke sfeer staan daar garant voor. Met een team van professionele en toegewijde collega's zorgt de shift verantwoordelijke ervoor dat deze sfeer gemaakt en bewaakt wordt. Hiermee is de wijze waarop invulling wordt gegeven aan de functie een belangrijke bijdrage aan de interne efficiëntie, sfeer en cultuur.
Een sterke combinatie van
- sociale interactie met gasten
- binnen het team zelf ook flink de handen uit de mouwen steken
- samen met de parkmanager veel analytisch denkwerk inzetten
Dit maakt deze functie niet alleen veelzijdig, maar ook een fundament voor verdere ontwikkeling. Hiervoor wordt ook gekeken naar de persoonlijke expertise en het eigen karakter.
Concreet (o.a.)
- tijdens de shift verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het BINNEN TEAM (horeca, housekeeping, front-office).
- inwerken van nieuwe hulpkrachten voor het hoogseizoen
- telefonisch en bij de balie te woord staan van de gasten
- coördinatie van de taken als team, waarbij lettend op de verschillende expertise en persoonlijkheden in het team
- voorbereiding planning (bijvoorbeeld voor HOUSE KEEPING)
- controle van werkzaamheden van het team
- als 'aanvoerder' vooral ook zelf meewerkend
- de teamgrootte is steeds afhankelijk van het seizoen
- back-office: administratie van de reserveringen, evt. aangevuld met eigen expertise
- spin in het web: in contact met FACILITAIRE DIENST en TECHNISCHE DIENST
- wordt ondersteund door parkmanager
- sturing op taakgerichtheid/doelgerichtheid, maar ook expertise op social vlak met collega's en gasten
Natuurlijk
- Je bent enthousiast, hartelijk, en representatief;
- gastvrij, vriendelijk en van nature behulpzaam;
- zelfstandig, maar ook echt een teamplayer.
- Front-office, horeca en/of housekeeping ervaring is van voordeel;
- je bent verantwoordelijk en betrokken.
- Het aansturen van een team geeft je een goed gevoel;
- natuur en/of persoonlijke ontwikkeling is belangrijk voor je.
- Soepele, maar correcte communicatie;
- het liefst in meerdere talen.
- Je schrikt niet van stressvolle situaties;
- structuur aanbrengen in onvoorziene omstandigheden gaat je makkelijk af.
- Commercieel vaardig zijn betekent voor jou altijd een passende oplossing vinden.
- Je bent flexibel inzetbaar in vakantieperiodes en weekenden.
Samen maken we ruimte voor
- Jouw vaste plek binnen een (op alle fronten) duurzame bedrijfsvoering.
- Je eigen persoonlijkheid in een enthousiast en divers team.
- Persoonlijke bijdrage aan de bijzondere transitie naar verdere vergroening van de hospitality wereld.
- Betrokkenheid bij interessante veranderingen.
- Een aangenaam werkklimaat.
- Een thriving natuurlijk-kamperen-omgeving.
- De meest ontspannen en écht gelukkige gasten.
Verder
- Contract: 32 -38 uur/week
- Aanvang: z.s.m.
- Salaris conform cao
weet wie je bent en waar je voor staat
De rest bespreken we graag tijdens een persoonlijke kennismaking.
We kijken uit naar je sollicitatie.
Mail: Dagmar Thomys | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Vragen? Bel +31 118 58 18 13