FRONT OFFICE & HORECA

enthousiast, sociaal, behulpzaam

Er is ruimte voor enthousiaste, gemotiveerde, ondernemende professionals die graag willen meebouwen aan de missie van ONS BUITEN. We werken zo veel mogelijk op basis van eigen invulling. Dat betekent dat je eigen persoonlijkheid, je talenten en je wensen het uitgangspunt vormen om diverse taken op te pakken. Maar ook om zelf aan de slag te gaan met eigen projecten. De omschrijving hieronder is een indicatie en geeft een houvast voor een gesprek. 

3-5 dagen per week / maart-oktober
1 - 2 dagen per week / november - februari
Let op, ook als STAGE (jaarrond) of SHIFTVERANTWOORDELIJKE (maart - oktober)

Voor de invulling van deze taken is een sterke spil nodig die persoonlijkheid combineert met flexibiliteit. Iemand die graag zelfstandig iets nieuws op kan zetten, maar die zich ook makkelijk voegt in bestaande systemen. Iemand die van nature de vertaalslag kan maken tussen gast en gastvrijheid, tussen vraag en verwachting, tussen uitdaging en oplossing. Elk seizoen geeft daarbij de mogelijkheid om diverse talenten en eigenschappen verder te ontwikkelen.

  • Een eerste aanspreekpunt zijn voor gasten, telefonische boekingen aannemen, mails beantwoorden, mensen ontvangen. Gasten van ONS BUITEN ervaren de ruimte om zelf invulling te geven aan hun verblijf. Een gastvrije, maar neutrale en natuurlijke sfeer staan daar garant voor. Met een team van professionele en toegewijde collega's zorgt de vloer manager ervoor dat deze sfeer gemaakt en bewaakt wordt. Hiermee is de wijze waarop invulling wordt gegeven aan de functie een belangrijke bijdrage aan de interne efficiëntie, sfeer en cultuur. 
     
  • sociale interactie met gasten en zakelijke partners
  • binnen het team zelf ook flink de handen uit de mouwen steken

Dit maakt deze functie niet alleen veelzijdig, maar ook een fundament voor verdere ontwikkeling. Hiervoor kijken we vooral naar de persoonlijke expertise en het eigen karakter. 

Concreet (o.a.)

  • tijdens de shift verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op de vloer van het BINNEN TEAM (horeca, house keeping, front-office)
  • telefonisch en bij de balie te woord staan van de gasten
  • coördinatie van de taken als team, waarbij lettend op de verschillende expertise en persoonlijkheden in het team
  • voorbereiding planning (bijvoorbeeld voor HOUSE KEEPING)
  • controle van werkzaamheden van het team
  • als 'aanvoerder' vooral ook zelf meewerkend 
  • de teamgrootte is steeds afhankelijk van het seizoen 
  • back-office: administratie van de reserveringen, evt. aangevuld met eigen expertise
  • spin in het web: in contact met FACILITAIRE DIENST en TECHNISCHE DIENST
  • wordt ondersteund door parkmanager
  • sturing op taakgerichtheid/doelgerichtheid, maar ook expertise op social vlak met collega's en gasten 

Natuurlijk

  • Je bent enthousiast, hartelijk, en representatief;
  • gastvrij, vriendelijk en van nature behulpzaam;
  • zelfstandig, maar ook echt een teamplayer.
  • Je houdt ervan je tanden in een nieuw project te zetten. 
  • Front-office, horeca en/of housekeeping ervaring is een voordeel;
  • maar relevante, verfrissende ervaring op ander vlak is ook welkom!
  • Je bent verantwoordelijk en betrokken.
  • Het aansturen van een team geeft je een goed gevoel;
  • natuur en/of persoonlijke ontwikkeling is belangrijk voor je.
  • Soepele, maar correcte communicatie;
  • het liefst in meerdere talen.  
  • Je schrikt niet van stressvolle situaties; 
  • structuur aanbrengen in onvoorziene omstandigheden gaat je makkelijk af.
  • Commercieel vaardig zijn betekent voor jou altijd een passende oplossing vinden.
  • Je bent flexibel inzetbaar in vakantieperiodes en weekenden.

Samen maken we ruimte voor

  • gewaardeerde input met een plek in het kernteam;
  • reflectie van en op een (op alle fronten) duurzame bedrijfsvoering;
  • je eigen persoonlijkheid tussen enthousiaste collega's;
  • persoonlijke bijdrage aan de bijzondere transitie naar verdere vergroening van de hospitality wereld;
  • betrokkenheid bij interessante veranderingen;
  • een aangenaam werkklimaat;
  • een thriving natuurlijk-kamperen-omgeving;
  • gelukkige gasten en enthousiaste zakelijke partners.

Verder

  • Contract: in overleg
  • Aanvang: maart 2024
  • Salaris conform cao

weet wie je bent en waar je voor staat

De rest bespreken we graag tijdens een persoonlijke kennismaking.

We kijken uit naar je sollicitatie.
Mail: Dagmar Thomys | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Vragen? Bel +31 118 58 18 13